Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.9.12

++

Nicolaj mindede mig lige om, at jeg har små perioder i mit liv. I den ene, der sidder jeg hele tiden og tegner, lever mig ind i det, og hele mit værelse flyder med papir og tegne blyanter. Det næste øjeblik sidder jeg koncentreret og maler, og kunne sidde oppe hele natten for at gøre det. Jeg elsker det. Jeg elsker dét, at man kan stå med noget bagefter, som man helt selv har lavet. Jeg har haft faser hvor jeg har siddet og lavet Fimo, og brugt ufattelig lang tid på at lave mine egne små hello kitty perler. Også er der perioden, hvor jeg stort set hele tiden kaster mig ud i at bage noget nyt. For nogle dage siden prøvede jeg for anden gang at lave træstammer. Både min far og Nicolaj elsker træstammer, så jeg var sikker på at de nok skulle blive spist, da jeg selv stort set ikke spiser kage, efter at ha' arbejdet i rigtig lang tid, ved en bager. Det var første gang at jeg prøvede at lave dem med "gammelt kage" som man så fint (og vammelt) udtrykker det. Jeg bagte en chokolade kage og en brownie, lod den blive kold og blandede derefter kagen op med kakao pulver osv. Man bruger normalt wienerbrød, hvilket jeg tror ville ha' gjort dem bedre, da det jo bliver rimelig meget kakao der kommer i, sammen med de to slags kager. Da jeg ikke havde så meget "dej" tilbage, lavede jeg resten til romkugler. Og hverken den ene eller den anden slags, overlevede særlig længe herhjemme. Det var klart en succes.

2 kommentarer :

  1. Det ser vildt lækkert ud! Er også selv vild med træstammer :D
    Men du er da vildt kreativ - vil vildt gerne se noget af det du laver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid dejligt at folk gerne vil se mere, til ens kreative sider. :D Det vil jeg huske, tak!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...