Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.9.12

#3 Siden sidst...

.. Har jeg lagt på sofaen, sammen med kæreste, mor og lillebror og set sæson præmiere på Desperate Housewife. Har bare ventet på at sæson 9 skulle begynde, siden at jeg havnede på en norsk kanal for et års tid siden, og skyndte mig hastigt at slå væk, fordi jeg ikke ville se foran.

.. Jeg har haft langt mere rengørings vanvid, end jeg normalt lider af, også har jeg haft en trang til at alting skal laves, og ændres - Og det skal være nu.

.. Vi har holdt fødselsdag for min storesøster kæreste, med alt for meget Jensens bøfhus mad, og en fin lille indpakket fløde is.

.. gjort et forsøg på at lave flødekagen, "gåsebryst". Jeg ved ikke hvordan den er lavet, men det er jo kun fantasien der sætter grænser..

.. Også har jeg, ihvertfald gjort et forsøg, på at rydde lidt op i mit lille hjørne af sponsor produkter (Billedet er taget før, jeg gik igang, høhø) og har fundet nogle ting, som jeg synes at andre skal ha' glæde af, og er derfor snart klar med et par konkurrencer.

1 kommentar :

  1. Uh, hvor ser det hyggeligt ud - fik akut lyst til labre larver - det er nu noget af det bedste slik der findes (:

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...