Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.9.12

MARJOE

Det er efterhånden et par dage siden, at jeg modtog armbåndende her, fra Marjoe.dk. Jeg forelskede mig lyn hurtigt i det nederste af dem, og lige så hurtigt jeg fik dem pakket ud, og gjorde det, forelskede min mor sig i det samme, og udbryd "Ejjj, det vil jeg da gerne ha'!" Så Marjoes armbånd, er da for folk i alle aldre - Og køn. Jeg tror faktisk at armbåndende er til mænd, de ser lidt maskuline ud, men personligt vil jeg hellere ha' armbånd ligesom dem, end perle armbånd, med glimmer og glitter, også gør det jo heller ikke noget at blande dem lidt sammen med andre slags armbånd, det er jo det fede ved læder armbånd looket. Se det store udvalg af armbånd, på Marjoe.dk

1 kommentar :

  1. Jeg synes umiddelbart, at armbåndende både kan bruges af mænd og kvinder. Det ligner det i hvert fald. Det sidste er rigtig flot, og det bliver lige piftet op med vingen! :-)

    //Louise

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...