Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.9.12

Piercing pusher

1 - 2 - 3 - 4
Jeg fik de her plugs hjem, til Andreas for en uges tid siden. Eller, det vil sige nogle af dem. Jeg gik ind og bestilte dem fra Piercingpusher.dk, og bestilte én af hver, som jeg jo forstod som et sæt med to. Men når man snakker "strech og plugs snak", er det stykket. Så Andreas gik ind og bestilte samme slags, så han kunne få sæt, det ville jo se mindre heldigt ud, med forskellige i hvert øre, når de ikke minder om hinanden. Jeg fik fritvalg, og tænkte at der skulle være nogle lidt specielle, og fandt derfor nogle med de David Beckham lignede øreringe, som kan ses yderst både på øverste og nederste billede. Derudover synes jeg også at de nederste til venstre, var lidt sjove og anderledes. Det ligner nemlig lidt en vindmølle, eller hvad man kan kalde dem, og kan fåes lige her. Der er links til hver af dem, under billedet.

4 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...