Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.9.12

En gave til min lillebror

Jeg modtog igår overstående jump in, fra tex-tryk.dk. Min lille bror har været helt vild efter at få fat i sådan en, i et stykke tid nu efterhånden, og da muligheden var der til at glæde ham med sådan en, ville jeg gøre hvad der skulle til, for det. Inde på deres side koster en jump suit kun 382 kr, hvilket jo er vanvittigt billigt, iforhold til at man mange steder kan købe dem til helt op omkring de tusind kroner, og den min lillebror har fået er i overraskende god kvalitet, så man kan stortset ikke se forskel, andet end at de dyre har printet deres mærker, lige på lommen foran.

Min lillebror er ihvertfald helt utrolig glad for den, "den er jo mega dejlig at ha' på, Daniella!" Og lige siden han hjalp mig med at pakke pakken op fra tex-tryk, har han gået og givet mig knus hele dagen, og sagt tak. Jeg tror vidst bare, at det er mig der takker tex-tryk, og dét at de ville sende en gave til min lillebror, som han udentvivl er blevet glad for!

5 kommentarer :

  1. Hej Daniella.
    super fed jumpsuit, jeg har selv kigget på den og
    jeg har tænkt mig at købe en magen til den din lille bror har. ved du hvilken størelse han bruger og hvor høj han er?

    god weekend
    knus malou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malou!
      Jeg synes også den er super fin, og i lige så god kvalitet som de dyre!
      Min lillebror er en smule mindre end mig, og jeg er selv lidt over 175. Og hans er en størrelse medium - Liiidt stor, men han er jo også lige i vokse alderen. :D

      Også god weekend til dig!
      Knus

      Slet
  2. Haha hvor er han sød, og hvor er det sødt af dig at give ham den.

    kram
    www.bellezzos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej Daniella

    Har du også oplevet at blive mobbet over internettet?
    Jeg har projektuge, og det ville være virkelig fedt hvis du ville stille op til et telefon interview.
    Vores underemne er internet mobning, og så bare mobning generelt.
    Hvis du har lyst må du meget gerne sende mig en mail til min mail adresse;
    StineMuhlig@hotmail.dk
    Vi sender selvfølgelige spørgsmålene før, så du kan forberede dig lidt, og sende dem tilbage du ikke ønsker at svare på. :-)
    Vi håber du har lyst!


    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...