Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.9.12

Bare et, hej

Bare lige et hurtigt, intet sigende indlæg. Jeg har en masse sponsoreret indlæg, som jeg skal ha' smidt op på bloggen, men synes hurtigt at det bliver for meget, så prøver alt hvad jeg kan, for at der bliver noget mere varieret, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg har noget at skrive om - Endnu!
I dag har jeg været ved at male lidt i køkkenet, på karmene osv, og i weekenden går jeg måske videre ind til min lillebrors værelse, så det kan komme fra drenge værelse, til et ordenligt teenage værelse. Derudover skal jeg både ha' ringet til politiet, og alle mulige andre foreninger, og desuden også ind og snakke med politiet, så det skal nok blive ret spændende. Glæder mig i hvertfald til at finde ud af noget... Men hvad det er, vil jeg først røbe, når jeg har helt styr på det. Anyway, jeg vil forsøge at få min døgn rytme normal igen, lige spise min pærer, ned og børste tænder, og ellers sove! Godnat derude, skønne mennesker.

2 kommentarer :

  1. Hvor er dit dynebetræk fra :D? Det er dalmatiner, ik?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jo! Jeg fik det af min mormor og morfar i 10 års fødselsdags gave. ;)
      Men man kan være heldig at finde det på de salgs sider på facebook, og på dba. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...