Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.9.12

Nyt fra Zalando

Var ovre og hente min pakke fra Zalando, idag. Bestilte for noget tid siden, et par bukser fra Pieces og en pakke strømper fra Jack n' Jones fra deres site. Bukserne koster 150 kr i Pieces butikkerne, men koster 139 kr, på Zalando, hvilket jo er ret billigt, hvis man skal ha' flere ting fra deres side, og fragten behøver man jo ikke tænke på, da der er fri fragt på deres side. I kan finde varene fra Pieces, på Zalandos' hjemmeside, ved at trykke her.

Jeg har kigget rundt på deres side og forelsket mig i en masse ting. Det må snart være tid til at shoppe løs, til efteråret! Mine wants er helt klart denne fantastiske jakke fra Nikita, her, og sneaker skoende, med nogle ret fede detaljer, som i kan se her. Må begynde at sparer sammen..

4 kommentarer :

  1. Det er sku billigt for pieces bukser! :) Tror jeg skal ha' lavet et lager ;) hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige lidt at spare, end hvis man køber dem i butikkerne. :)

      Slet
  2. Sikke da en megalækker jakke! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg er helt vild med den! Desværre er den bare liiige lidt dyr. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...