Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.9.12

a wierd feeling


Følelsen af uoverskuelighed har overtaget mit hoved. Når min telefon har ringet, har jeg ladet den ligge, i håb om at det ikke var noget vigtigt, og noget der kunne vente. Når der er er poppet en facebook besked op i enten indbakken eller chatten, har jeg prøvet alt hvad jeg kunne, for at slippe udenom, fordi jeg ikke har overskuet det - Selv bloggen har jeg forsømt, og min mail. Og det gør det slet ikke bedre af, at når jeg så endelig tager mig sammen til at skulle lave lidt nyt herinde, med design og en masse nye indlæg, så har blogger lavet deres design om, så jeg bare synes at det er blevet helt vildt uoverskueligt, og har nu brugt sindsygt lang tid på, bare at finde ud af hvordan jeg kunne komme ind og læse de blogge, som jeg er fast læser af, for dem har jeg selvfølgelig stadig fulgt med, og læst hos selvom jeg selv har sakket lidt bagud.

Jeg har brug for forandring. Jeg har taget mig selv i at stå og kigge på totalt underlige hårfarver, og tænke på at bestille en tid hos frisøren, for endnu engang at blive klippet helt kort håret. Jeg har haft lyst til at lave alt om og løbe lange ture, bare for at kunne se noget fremskridt ved noget.

Lige pt. sidder jeg og er igang med at lave en helt ny header til bloggen. Jeg har efterhånden haft den, jeg har nu, i et godt stykke tid, og før dén, havde jeg en der mindede om den, bare med andre billeder, men jeg synes den er fin og simpel, og nemt beskriver hvem personen bag bloggen er. Men forandring skulle fryde, og det vil jeg ha'. Det er bare slet ikke så nemt som det lyder, når man er som mig - Godt nok, er ikke godt nok. Jeg skal være fuldstændig tilfreds, og hvis det kan blive bare lidt bedre, så skal det blive det. Åh ha. Alt jeg bare lige ville, bare egentlig at sige hej, så hej til jer, smukke mennesker.

Nu vil jeg lægge mig til at sove, med lidt NuTv kørende i baggrunden. Hele dagen imorgen står på make over, af min lillebrors værelse! Jeg er lidt spændt. Min mor købte maling idag, også var jeg i Ikea her til aften (Selvfølgelig så det passede med, at jeg var hjemme til at der kom Desperate housewives!!!) også fik jeg købt en masse lækre ting derind til, også en masse ting, som min lillebror har ønsket sig, som bla. fjernsyns ophæng til hans fladskærm og sådan, så det skal nok blive så fint, er jeg sikker på.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...