Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.9.12

Selv forkælelse

Er netop nu, hjem kommet efter en lang dag i Aalborgs gader. Nicolaj ville ha' mig med på shoppe tur, og hvem siger nej? Vi gik rundt derinde, og for hvert enkelt skridt jeg tog, ønskede jeg mig endnu mere tilbage i min seng, under dynen, og lige så snart at jeg lige tog en pause, hvis Nicolaj skulle kigge på noget, var det ligesom om at jeg var ved at falde om hver gang. Efter lidt at drikke, og gåtur rundt i gaderne to gange, uden at finde noget, sagde jeg at vi bare kunne køre hjem af, for jeg ville egentlig hellere hjem, og se om jeg kunne få det bedre. Vi kørte hurtigt ud til Skalborg, købte en faxe kondi booster, og besluttede os for at vi lige tog en tur inde i byen igen, for hvem tager lige på "Shoppe tur" uden at komme hjem med noget som helst? No no. Efter vi blev færdig, kørte vi hurtigt ud til min søster og svoger, for derefter at køre ud og spise. Så nu har den stået på overstående - Ny barberede ben, hårkur, face peeling og olie, iført lækket behageligt nattøj, et is koldt glas cola og lige om snart, kongerne af Rømø i fjernsynet. Det blev alligevel en ret god dag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...