Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.8.12

And the winner is..

Så har jeg fundet vinderen af et Iphone cover fra Inunc, til værdi af 449 kr. 
Det er lidt super ærgeligt at der ikke er så mange der deltager, i konkurrencer på blogge, som hvis de dukkede op på facebook, nu når det er "ulovligt", men hva'! Større chance, til dem der tager sig sammen til at gå hele vejen ind på selve bloggen, og kommentere. 

Camilla, hvis du skriver til min mail daniellahorsmark@live.dk, vil jeg sørge for at de bliver sendt afsted til dig. 

2 kommentarer :

  1. Jeg havde meget gerne deltaget, jeg synes, at konkurrencer på bloggen er super, men jeg er desværre uden Iphone eller anden smartphone.
    Coveret er nok også lidt for prinsesse-agtigt til mig(;

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...