Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.8.12

Sugarfree shoes


Jeg modtog i fredags, mine nye sko fra footway! Jeg elsker højhælende sko, men jeg er satme godt nok ikke særlig god til at gå i dem, og holder mig derfor mest til de behagelige flade nogle. Dog kan jeg bedst li' dem når de er meget simple i designet, uden alt for meget glimmer og tryk på, og når de er det, er de også meget nemmere at sætte sammen med forskelligt tøj. Skoene er fra mærket sugarfree shoes, og kan faktisk købes rigtig mange steder, men en af de billigste steder er faktisk på footway, og der kan i finde dem lige her, mine er i helt sort, men de kan fåes i en masse andre farver også. Dog synes jeg de er meget små i størrelsen, hvilket er super ærgeligt at de ikke har gjort opmærksom på, på selve siden. Min er den størrelse jeg altid bruger, men de føles meget små, og burde egentlig nok være sendt tilbage til en ombyttelse til større størrelse.

3 kommentarer :

  1. De er virkelig fede!!
    Ærgerligt det med størrelsen.
    Men rigtig cool blog du har.
    Følger dig nu, følg gerne igen :)

    Anna / twisttherhythm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, det synes jeg også! Kan godt li' at det er simple, uden noget pynt og sådan. Men ja, det er lidt ærgeligt. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...