Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.8.12

Fashion for your Iphone

Sponsoreret indlæg
Jeg elsker Iphone covers, og kunne heller ikke sige nej tak, da Mirabling tilbød at sende to valgfrie covere. Jeg kiggede deres udvalg igennem, og fandt det hvide til højre. Helt simpelt, og hvis det på et tidspunkt bliver for simpelt, kan man altid selv finde på noget kreativt at gøre ved det. Også er det nok også et af de covers, som dækker allerbedst, da der endda også er dækket op over knappen foran. Jeg kunne slet ikke vælge det sidste, så den sendte jeg istedet videre til en anden.. Jeg spurgte min tidligere rigtige gode veninde Camilla, om hvilket cover hun gerne ville ha' derinde fra, hvis hun selv kunne vælge, og dét at hun er lige ret meget mere vild med glimmer og lilla end jeg er, valgte hun det overstående til venstre. Så nu har jeg modtaget to lækre covers fra Mirabling.dk. Ét til gavn for mig, og ét til en anden.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...