Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.8.12

Konkurrence | Vind et Iphone cover fra Inunc.dk

Sammen med mit eget Iphone "cover" fra Inunc.dk, modtog jeg også et, som jeg kunne udlodde som gevinst til en konkurrence, her på bloggen. Coveret er modellen "Anne" og kan købes her, til 449 kr. Det er helt svært at skulle vælge ét cover, når deres udvalg er så fint. Specielt når jeg ikke ved, hvad personen godt kan li', som skal ha' coveret. Jeg valgte Anna modellen, en fin lys grå farve, med små sten på, som gør den så fin og tøset. Så må jeg finde noget andet, til den der ikke er så meget til glitrende sten, og det, hæhæ.

For at deltage i konkurrencen skal I like InuncDenmark på facebook
Og kommentere indlægget her, med din E-mail eller facebook link, 
så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

10 kommentarer :

  1. tasja@hotmail.dk :-)
    & jeg har selvfølgelig liket :-D

    SvarSlet
  2. Der er liket :)

    https://www.facebook.com/michelle.granat

    Det er simpelthen alt alt for fint !! (: <3

    SvarSlet
  3. Så fint :)
    biancaskogemann@hotmail.dk

    SvarSlet
  4. Har synes godt om cillebille1992@gmail.com

    SvarSlet
  5. Har liket :)

    xannaschmidt@live.dk

    SvarSlet
  6. Er lige kommet i iphoneklubben, og det skal jo fejres med en sådan fin en! har liket. marie.palle@gmail.com:)

    SvarSlet
  7. Rigtig fin konkurrence :)
    Det er fedt at du laver sådan noget, så du kan glæde andre :D

    Ville elske at vinde den, og godt valg ;)

    Jeg skriver til dig, hvis jeg vinder :) Vil helst gerne være fri for at skrive min mail her.

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fin!
    Jeg har liket! Jeg kontakter dig, hvis jeg vinder :D!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...