Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.8.12

Bålhøj festival

Jeg var i forrige weekend til bålhøj festival, her oppe omkring hvor jeg bor. Den eneste grund til at vi tog afsted, var at jeg havde set at Ankerstjerne og Xander skulle optræde, og når de er lige i nærheden, så er det sku næsten dumt, at blive hjemme. Her er lidt billeder fra dagen... Desuden stod der en masse teenage piger og udtalte sig om Rasmus' Nøhrs musik, "Det er fucking mormor agtigt det her", men alligevel stod der utallige unge mennesker (Også drenge..) på aller forreste række (inkl. mig selv, hæhæ) og skrålede med på alle hans sange. For come on, hvem har ikke sunget "Det glade pizza bud" en glad dag, eller to? Hvis dét er mormor musik, så glæder jeg mig til at blive gammel.. Vildt fed aften, fuld af fantastisk stemning på den lille plads i skoven, fantastisk optræden fra både Ankerstjerne, Rasmus og Xander.

4 kommentarer :

  1. Hehe, du har smile huller :).

    SvarSlet
  2. Er jeg den eneste der ikke kan se billederne?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er lige gået ét eller andet, helt galt. Jeg ser lige om jeg kan fikse det. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...