Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.8.12

DK domæne

Nu har jeg efterhånden modtaget beskeder med kommentaren "Hvad er der sket med din blog?", ret mange gange, siden at jeg gik igang med at lave domænet om. Lige siden at jeg fik mit eget domæne, har det irriteret mig lidt, at det var ".com" og ikke .dk, men da google ikke havde det som valgmulighed, måtte det jo blive dét. Nicolaj tryllede lidt, og fandt frem til at man kunne gøre et eller andet, så man stadig har blogspot som udgiver, men bare sit eget domæne, hvilket var lige det jeg gerne ville, da jeg elsker blogspot's hoved layout, og det er så simpelt at finde ud af, når man snart har haft blog hos dem i 3 år. Det hele var(er) ikke så simpelt, som det lige så ud, så det har drillet lidt, og ikke har ville gøre, som var meningen.. Så nu har jeg mit eget domæne - 2 gange, haha. Det hele skal lige på plads, også derfor at det ikke er kommet helt op og køre med at skulle sende folk videre, hvis de feks. søger direkte på "Daniellahorsmark.com". Anyway.. www.DaniellaHorsmark.dk <--

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...