Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.8.12

My new headphones

Sponsoreret indlæg
De sidste par dage, har jeg modtaget et par pakker fra nogle firmaer, og i én af pakkerne var der de headphones, som jeg har på, på billederne. Der er ikke noget bedre end at ha' nogle ordenlige høre telefoner, så man kan sidde og drømme sig væk i musikken, og virkelig leve sig ind i spillet feks. Jeg sidder altid med nogle på når jeg spiller Sims2, også skruer jeg bare helt op, så jeg kan passe ordenligt på mine simmere. Hahah. Hovedtelefonerne kan købes på hardware-store.dk, og kan findes her, til en billig pris af 179 kr.

2 kommentarer :

  1. Er lyden god?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En medarbejder bag webshoppen, gjorde mig opmærksom på at lyden var ikke så god, som i nogle af de andre de sælger til billige penge, men den er meget bedre end forventet, og jeg er godt tilfreds!! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...