Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.8.12

*Lugsus*

Sponsoreret indlæg
2 - 3 -  - 5
Èn af pakkerne jeg har modtaget de sidste dage, er fra Lugsus.dk. Håndcreme fra Aloe Vera, og fire parfume prøver til kvinder, og én til mænd. Jeg har efter hånden et godt lager af parfume prøver, de er så praktiske, og lige til at tage med på farten, trods det, at det bare er en prøve.

Min ynglings af parfume prøverne er klart nummer ét. Jeg er én stor Desperate housewife nørd, og selve det at der står "Desperate housewife" gør den jo allerede vældig fin. Parfumen hedder Susan, og dufter efter min kærestes mening "fuldstændig fantastisk", og lige præcis i det, kunne jeg ikke være mere enig. Jeg vidste faktisk ikke engang at de havde lavet en gruppe af parfumer, opkaldt efter de fire damer på Wisteria Lane, men allerede nu, er jeg helt hooked. Jeg må ha' samlingen, på et tidspunkt. I kan finde parfumen "Susan" ved at klikke her, og de andre Desperate housewife parfumer, kan i finde her

Håndcremen fra Aloe Vera er iøvrigt ret lækker. Jeg bryder mig ikke om at ha' creme på mine hænder, og selv da jeg var helt lille, hvis min mor smurte mine hænder ind i creme, gik jeg altid ud og vaskede mine hænder lige med det samme, fordi jeg ikke kunne li' det. Men Aloe Vera cremen gør virkelig ens hænder lækre bløde, og det siger man jo ikke nej til! Perfekt creme, til når kulden gir' os vinter tør hud. I kan finde cremen lige hér, og koster 139 kr.

Like Lugsus på facebook

2 kommentarer :

  1. Haha, Sex and the City - gå hjem ! Desperate Housewives er favoritten, så hvorfor ikke også nyde serien til næsen ? :D Fin lille pakke, jeg er midlertidigt lide misundelig på dig :P.

    //Knus, Rikke-Louise
    www.SomethingRicasso.com

    SvarSlet
  2. Hej! Du modtager nu en Liebster Blog Award. - Du kan læse om hvad du skal gøre på min blog, i indlægget fra i dag :-)
    Tillykke med det!

    Knus

    Mylifeklara.blogspot

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...