Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8.8.12

HAY | Wooden hand

Jeg så overstående "wooden hand" i en butik i Århus, da jeg var der for første gang, for 2 uger siden, og da Nicolaj og jeg så valgte at køre spontant til Århus igen i fredags, blev jeg simpelthen nød til at ha' den med hjem. Jeg elsker de der træ mænd man kan få, som er beregnet til at tegne efter, og har efterhånden også en del som jeg har fået af min far, men hånden dér, er da lidt sjov. Nu glæder jeg mig til at mit værelse bliver helt færdigt, så den kan få en ordenlig plads, og se rigtig uhyggelig og skræmmende ud, når jeg skal sove. Hæ hæ.

5 kommentarer :

  1. Uhh hvor spooky, den kan jeg slet ikke lide;o

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke lige om du har lavet det, men kan du ikke lave et room tour i billeder? Hvis du har lavet det kan du så ikke smide et link? :) Ellers vil jeg rigtig gerne se det!

    Og er der et sted på nettet hvor man kan få hånden? og hvor meget kostede den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej skønne Emma!
      Jeg har endnu ikke lavet en room tour, selvom jeg længe har overvejet det. Men nu du siger at du gerne vil se det, vil jeg lige genoverveje det endnu engang!

      Jeg har købt min i Only i Århus, til omkring 150 kr. Jeg tror sagtens at man kan købe dem over nettet, prøv evt. at søg "HAY wooden hand" på google! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...