Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.8.12

This crappy feeling

Med varm kakao i det yndigste lyserøde prinsesse krus, hello kitty strømper med sløjfer, og desperate housewife på fjernsynet, ligger jeg gemt ned under min dyne, skiftevis med at sidde i vinduet, for at blive kølet af igen. I det ene øjeblik fryser jeg, i det andet har jeg det ubehageligt varmt. Jeg har de sidste dage haft det, som om at en ordenlig omgang sygdom, var på vej mod mig. Jeg vågnede idag op med en voldsom smerte i mit øre, og med resten af følelser om at man er ved at blive syg, besluttede jeg mig for, at idag bare skulle være en off day, og sådan en afsluttes ikke bedre af, end med lidt salt lakrids og de unge mødre, om 7 minutter.. Yea.

1 kommentar :

  1. Har også lige haft sådan en omgang, det er ikke helt væk endnu. God bedring, husk at få en masse vitaminer, så din krop kan bekæmpe, hvad det nu er, og så læste jeg på nettet, at tvebakker skulle være godt....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...