Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.2.12

x-factor bræk og meninger

Hvor jeg dog synes at det er ærgeligt, at folkene bag "x-factor" vil lave så meget om på deltagerne. Sidste år var Sarah med, som jeg personlig synes er super cool. Det der gjorde at jeg stemte på hende, og faktisk begyndte at følge med i x-factor, var da helt klart at hun til hendes audition var anderledes, og havde den sprødeste stemme. Det er jo somregel altid første håndsindtrykket der sniger sig ind på folk - Så hvorfor lave dem om? Sarah har selv udtalt sig om hvordan det var at være med i Dr's program, og hvordan personerne bag programmet hele tiden ville ændre hendes udseene, ved at klæde hende i piget, stramt tøj og smøre hende godt og grundigt ind i make-up - En Sarah som hverken mig, andre seere, hendes familie og venner var van til at se, hvorfor gøre det? Hun vandt x-factor, og derfor også pladekontrakten. Der kom en god cd ud af det, men igen endte det med at Sarah udtalte sig om at det slet ikke var den stil hun ønskede det skulle være. Igen er det sket. Denne gang i den nye sæson af x-factor. Der kom en 15 åriget pige ind (igen) med det mørke lange hår løsnet ud over skulderne, med en peace halskæde rundt om halsen og med ordene "Jeg hedder Liiine, og kommer fra Skaaaa'en" ud af munden. Og da hun først begyndte at synge, var man da solgt! Men allerede fra første liveshow, var det som om det hele var ændret ved hende, jeg blev personligt skuffet over at hun ikke var som jeg selv havde forventet, efter at ha' set auditionen. Jeg havde troet noget helt andet, end hvad jeg egentlig så - Jeg synes der er for meget Tine over hende. Ikke noget negativt, overhovedet! Tine var pisse dygtig, sang som ingen andre kan, og udviklet sig enormt meget igennem programmet, men der er jo bare tiden til nyt. Ligesom at efter Sarah stilte op på fjernsyn og sagde at hun var homoseksuel, og derefter vandt, så tror alle kort håret drenge piger, at de kan synge, stille op i x-factor og vinde det hele. Lad os få lidt forandring - Og lad nu for guds skyld vær' med at ændre Liiiine fra Skaaa'en alt for meget - Det er sku for synd.

17 kommentarer :

  1. Du er fucking genial!

    SvarSlet
  2. Kunne ikke sige det bedre! Har fået nok af alle de lesbiske tøsebørn der tror de kan det hele nu, bare fordi at hende Sarah vandt. Der er seriøst også mange lækre tøser der har klippet deres lange hår af, for at få det kort - LIGESOM SARAH. Ork.

    Anyway. Pisse fedt indlæg! Endelig en der tør sige sin mening, og faktisk ligefrem kalde indlægget for "x-factor bræk" HAHA, elsker det!

    Godnat ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis de længe har gået og haft lyst til at blive kort håret, og Sarah har givet dem modet til det, er det da bare fedt. Men gir' dig på en måde ret. :-)

      Tak. ;-)

      Slet
  3. Jeg er faktisk ret så enig med dig :) Jeg synes det var fedt at hun kom ind med en peace halskæde "hun er meget naturlig", som Blachman sagde! Også håber jeg endnu mere bare på at hun vinder, fordi hun er fra nordjylland ;)
    Men jeg har også tænkt lidt på, at hun var lidt en "Tine efterligning" Og det er ikke bare synd, det er MERE end synd!

    SvarSlet
  4. Hej!

    Super sød blog du har.. Det passer til dit søde udseende! Jeg faldt bare over den, og er helt vild med den! Håber du vil tage et smut forbi min, og skrive en kommentar eller to, og give din mening til kende! Og vi kunne evt. også følges, men du skal ikke følge mig, bare for at få mig til at følge dig – Giv den en chance, og se om det er noget! <3.

    Kys,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha. Er allerede fast læser hos dig. Men tak, endnu engang. ;-)

      Slet
  5. Andreas - Facebook fan23. februar 2012 kl. 12.56

    Elsker overskriften!

    SvarSlet
  6. Der er sgu noget om det du siger. Men som man siger, de stærke lader sig ikke fælde. Mange af dem, kan bare godt lide at blive stylet op og få nye looks. Dem som ikke kan, men lader sig overtale, ja, det er vel dem, som ikke kan holde fast i det. Og hvis de ikke kan det, så bør' de være med i noget andet end x factor, eller tage den lange vej. (Det kommer der desuden også de bedste plader ud af.)

    Synes dog overhovedet ikke at Line er en Tine efterligning. Kan faktisk ikke ret godt lide Line. Tine, var jeg tilgengæld vild med.

    Men ellers har du sgu ret. De ændre for meget ved personerne.

    - Super, suuuuuuuuuuper flot billede, Daniella!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er faktisk meget enig. Synes også vi har fået lidt for meget x-factor efterhånden (min mening.) Der kommer jo også mest ud af, at gå den lange vej, som du selv skriver. :)

      - Du er for sød, Julie! Tusind tak. :)

      Slet
  7. Hvornår kommer din spørgerunde?

    SvarSlet
  8. Det er derfor at man skal Voice, og ikke x-factor! :-D

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv!

    SvarSlet
  10. Jeg tror Line ville sige fra hvis hun ikke ville 'laves' om. Hvis hun ikke ville styles som stylisterne havde foreslået, så tror jeg hun havde sagt nej tak. Ville du ikke også selv gøre det? :-)

    Og det er ikke for at være negativ overfor dig eller noget, men bare min mening om det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, bestemt!

      Jeg kan kun bruge Sarah som eksempel, så det gør jeg igen: Hun har fortalt i medierne, og på hendes fanside, at de nærmest "tvang" hende til at blive stylet på bestemte måder. Så man kan aldrig sige sig sikker i sådan noget. :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...