Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.2.12

Second hand

Var som sagt i genbrugen idag, ledte ikke efter noget specielt, men kom alligevel hjem med noget, som jeg længe havde overvejet at købe - Et par høj taljet bukser, og en hvid skjorte. Planen var at klippe bukserne til shorts, og lave lidt ekstra ved dem, og det er nu også gjort. ;-) Skjorten ville jeg ha' sat nitter på selve kraven, men kan ikke finde ud af om jeg skal gøre det, så det må vente lidt. Er helt wuuih, må afsted igen, og finde flere ting som jeg kan lave til mit helt eget!

3 kommentarer :

  1. Enig med overstående anonyme :D Ville elske at se nogle flere DIYS :D

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok prøve at lave en diy af shortsene. Der kommer også snart nogle diy på fingerringe. :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...