Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.2.12

Godmorgen bloggen

Et lille hej, og godmorgen på jeres vej! Min dag står egentlig ikke på så meget. Jeg skal muligvis i nogle genbrugs butikker og kigge lidt rundt, ind og hente mit ID, ind til Aalborg, i tiger, h&m og ind til BioCity for at aflevere nogle papirer. Skal også ha' ryddet op og sorteret i en masse ting på mit værelse, da jeg regner med at skulle ha' lavet lidt om snart, men nu må vi se. Senere idag går turen hjem til Nicolaj, hvor jeg regner med at blive hele weekenden, der er nemlig så hyggeligt. :-) haha.
                                                                                       Kys til jer, og god dag.

2 kommentarer :

  1. Lyder som en hyggelig dag(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak for kommentaren på min blog, du har en super fed blog!
    Jo selvfølgelig kan vi følge hinanden, jeg følger dig med det samme :-))

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...