Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.2.12

"Jeg hader at se sådan her ud. For så skal jeg bare sidde her, og være grim"

I selskab med Nicolaj har jeg været ude og handle ind til imorgen. Vi har dækket bord, og alt hvad der nu skulle gøres. Vi har spist lækkert kylling og salat, og nu er vi klar til at lave ikke så meget - Hår kur, ansigts masker, og paradise i fjernsynet. Hvor jeg dog elsker at jeg har en kæreste, der er med på at lave de femine ting, nu når jeg også er frisk på at spille bil spil og spille fodbold. ;-) God aften, søde mennesker!
Overskriften er iøvrigt noget Nicolaj lige fyrede af, da han følte sig mindre køn, med en lyserød ansigts maske, i hele kryderen... Årh, stakkel.

2 kommentarer :

  1. Ej! Ville godt ha' sådan et forhold i har :) I virkelig perfekte sammen :)<3

    SvarSlet
  2. Årh en dejlig kæreste han må være, når han gider at gøre sådan noget med dig! :-)

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...