Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.2.12

#Nitter

Købte de her nitter for meget lang tid siden. Eller, det vil sige at jeg købte et gammelt nitte bælte i en genbrugs butik, og pillede alle nitterne af, fordi jeg skulle bruge dem. Jeg fik dem aldrig brugt, men det skal jeg snart. Planen var/er at jeg vil lave (som så mange andre) et par shorts, og sætte nitter på. Jeg har bare aldrig rigtig kunne finde ud af hvordan jeg skulle sætte dem. Så ville jeg lave en clutch, fik jeg også gjort, men da jeg havde lavet den, satte jeg ikke nitterne på, da jeg var bange for at spidserne af nitterne som man skal sætte ind i selve stoffet, ville ridse evt. telefon. Har kigget rundt på nettet og fået en masse inspiration, nu skal jeg bare finde en dag hvor jeg har tid til at komme i nogle genbrugs butikker, så jeg kan få lavet nogle DIY's, plus lidt anderledes tøj. :-)

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...