Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.2.12

ORLY Neglelak anmeldelse

Jeg modtog denne lækre neglelak fra luxbeauty igår morges. Jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. Neglelakken er meget større end jeg havde forventet, og selve toppen er god at holde ved, når man skal påføre neglelakken. Farven jeg valgte er Old School Orange, og kan findes ved blot at klikke på linket.
Der er smadder god service på deres side, jeg modtog endda en mail om at lakken var sent (på en søndag!). Alt i alt, kan jeg ikke andet end at anbefale Luxbeauty.dk! :-)

3 kommentarer :

  1. Hej Daniella. Jeg kan huske, at du efterlyste blomstrede stilletter for noget tid siden. Og så faldt jeg over dem her i går, da jeg sad og klikkede alt for mange lækre ting igennem på eBay:
    http://www.ebay.co.uk/itm/WOMENS-FLORAL-FLOWER-PRINT-HIGH-HEEL-COURT-SHOES-3-8-/250976171027?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item80135c1e73#ht_1965wt_1139

    http://mannadee.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...