Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.2.12

Lige nu

Er lige kommet hjem. Har været i Frederikshavn, hjemme ved Nicolaj hele weekenden. Nu sidder jeg og skriver "historien" om den mobning jeg har været igennem, som en sød læser skrev til min mail og spurgte om jeg ville skrive til hende, da hun havde en projekt opgave omkring mobning. Nicolaj sidder på den anden side af bordet og ser big brother og spiser slik, og venter på vi skal se paradise og spise franskbrød.

Jeg håber i har haft en dejlig weekend, det har jeg ihvertfald.

2 kommentarer :

  1. Hej Daniella er det en "historie" man må læse. Jeg vil utrolig gerne vide hvad du har været igennem, da jeg selv har været mobbet.

    SvarSlet
  2. Jeg har overvejet at lægge den ind som et indlæg, her på bloggen. Men jeg tænker dog stadig over det. :P Ellers retter jeg den lige til, og sender den gerne til dig på mail evt.

    Kram fra Daniella

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...