Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.2.12

Går en fantastisk uge i møde

Jeg går en super lækker uge i møde! Har brugt den her dag sammen med min mor, været ude og handle, været i genbrugs butikker osv. rigtig hyggeligt! Imorgen skal jeg ikke fejre valentines dag. ;-) Derimod skal jeg fejre min storesøster som bliver hele 22 år. Onsdag og torsdag skal jeg forholdsvis ind til Aalborg, og gøre klar oppe i min storesøsters lejlighed, til endnu en 18 års fødselsdags fest - Fredag skal jeg holde fødselsdag (..igen) skal se nogle helt igennem fantastiske mennesker, deriblandt min aller bedsteste ven som jeg ikke har set i rigtig rigtig lang tid. Og lørdag står den muligvis på fest i Frederikshavn, sammen med Nicolaj og hans fantastiske venner! Jeg glæder mig som et lille bette barn.

2 kommentarer :

  1. Det forstår jeg godt at du gør! Det lyder også som en helt vild fed uge! :-)

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...