Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.2.12

Fra coolstuff.dk

Jeg modtog disse lækre ting fra coolstuff.dk igår aftes. Jeg har længe kigget på objectiv kruset, da det jo næsten er et must, når ens kamera er ens lille baby. Objectiv kruset kan købes lige her, til 145 kr. Derudover har jeg ønsket mig en højtaler, som jeg kunne bruge til min Iphone, da min anden højtaler ikke virker til min nye Iphone. Da jeg kiggede rundt på coolstuff, fandt jeg en helt lignende højtaler, som min lillebror har til en elguitar, det er da lidt sjovt! Højtaleren kan købes lige her, og kan bruges både til computeren, mp3'en, Iphone, og ps3'en! På andet billede er der også et børne bestik, og en kniv, gaffel og skeét. Børne bestikket synes jeg er super cool, så jeg bestilte det hjem til min nabos barnebarn, så det håber jeg han bliver rigtig glad for. :-) 

2 kommentarer :

  1. Hvor fedt! Skal helt klart have fat i linsen der :) sejt sejt sejt!

    SvarSlet
  2. Fed hjemmeside du lige har delt :) Thanks ! :)

    http://www.natasjasunivers.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...