Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.2.12

Hvis alting har en ende, så bli' her i ingenting

Jeg er vokset op på landet, hvor naboen har en traktor, istedet for en bil, det nærmeste dyr i nærheden udover min egen hund, er en ko. Marker er naboen, og vi har skoven i baghaven. Vi har én butik, og intet andet - Og jeg elsker det. For nogle uger siden stod mig og Nicolaj ude på vejen, jeg sagde "prøv at hør" Og der var helt fuldstændig stille. Det er da fantastisk. Nu må det bare gerne blive forår og sommer, så naturen herude bliver så meget flottere, og ikke mindst vejret. ;-) Årh. 

9 kommentarer :

  1. Ååårh, landet <3

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dog dejligt ud!
    Hvor redigerer du dine billeder henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna!
      Jeg redigere mine billeder meget forskellige steder.
      Billedet ovenover er redigeret i Pixlr.com under "o'matic".
      Håber det var til hjælp! :)

      Kram

      Slet
    2. Det var også det, jeg havde i tankerne, men var ikke sikker ;-)

      Slet
  3. Hej!

    Faldt over din blog, og blev meget hurtigt forelsket i din søde lille 'verden'.. Og så ser du jo helt fantastisk ud. Det ville gøre mig rigtig glad hvis du gad tage et smut forbi min side, og sige hvad du synes? Gerne smide en kommentar el. lign.
    - Vi kunne også følge hinanden?? :-)

    Kys,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Jonas!
      Har sat mig som fast læser hos dig. :)

      Slet
  4. Hej, rigtig fin blog :) Kig forbi min blog hvis du får lyst, deltag evt i min giveaway på Linebiine.blogspot.com :)

    //Linebiine

    SvarSlet
  5. Virkelig en flot blog du har!! Så smukke billeder. Håber du har lyst til at kigge forbi min og har lyst til at følges? Knus Dots

    SvarSlet
  6. Dejlig blog du har:) Og skønt billede, jeg kan heller ikke vente på at det bliver sommer igen!
    Kunne være du havde lyst til at følges?
    Du er hvertfald velkommen til at kigge forbi:)
    Kh Barbara

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...