Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.2.12

Lærkevej

Igår var jeg med Nicolaj inde og se Lærkevej - Døden os skiller. Jeg er den største lærkvej elsker, har set både sæson 1 og 2, så ufattelig mange gange, at jeg snart tror at disken går i stykker. Jeg synes virkelig at det er en god serie, dansk, lidt uhyggelig, spændende og alt det som jeg synes der skal være i en god serie. Så jeg havde nok sat mine forventninger lidt for højt oppe til filmen, men uden tvivl - Den var faktisk god!
Hver gang jeg sidder og ser sæson 2, og det sidste afsnit er slut, er det ligesom at der mangler noget. Nu fik jeg set filmen, og fik set det jeg manglede. ;-)
Det er en god film, men lad vær' med at sætte forventningerne for højt oppe, som jeg gjorde.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...