Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.2.12

Lækre sko fra Footway

Sorte kanvas sko - Puma sneakers -  Pumps Adidas løbesko 
Kiggede lidt rundt på Footway.dk, og fandt disse sko. Er helt overrasket over, at jeg fandt et par pumps som er enkelte, og som jeg faktisk godt kan li'. Jeg er meget mere til sneakers. Flade sko som stort set altid er behagelige at ha' på, men en gang skal jo være den første! Derudover har jeg kigget på løbe skoene. Jeg starter snart i Fitness, også er det jo et must at ha' nogle ordenlige sko! Se deres udvalg af sports sko lige her . Er du ligesom mig også blevet lidt små forelsket i nogle af skoene ovenfor, så tryk på navnene under billedet, så kommer du direkte til skoene. Eller også besøg deres webshop lige her, på Footway.dk. :-)

5 kommentarer :

  1. Jeg elsker din stil :D Fede sko Daniella!

    SvarSlet
  2. Hej. Tusinde tak for den søde kommentar! Jeg følger dig nu. Håber også du vil følge mig!<3

    Sortgiraf.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Er HELT vild med puma sneakersne! Dem ville jeg ikke have noget imod at eje! :-)

    Og tusind tak for den søde kommentar, den varmer sådan en kold morgen :-)
    Jeg vil hellere end gerne følges, og følger dig fast nu!

    Knus Rikke
    / www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super fedt indlæg! er helt vild med de hvide sneakers. Havde ikke hørt om deres side før nu, men vil klart anbefale den :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...