Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2.1.15

#Yvesrocherxmas / whats in it 3

Image and video hosting by TinyPic
17. her, 199 kr. | 18. her, 119 kr.
Image and video hosting by TinyPic
19. her, 95 kr. | 20. her, 49 kr.
Image and video hosting by TinyPic
21. her, 99 kr. | 22. her, 75 kr.
Image and video hosting by TinyPic
23. her, 85 kr. | 24. her, 179 kr.
Jeg har altid synes at det var helt trist, den måde julen slutter på. Det hele er bare ovre på et splid sekund. Julefilm, kalenderlys, julekalendere på fjernsynet, låge kalenderne og selvfølgelig nisse besøg og kalender gaver; bare lige fra den ene dag til den anden er det slut - og det ærgede mig da også lige en smule, da jeg tog den sidste pakke ned af min Yvesrocher xmas pakkekalender, som jeg havde modtaget af dem. Jeg har nemlig været fuldt ud tilfreds og virkelig overrasket over samtlige lækre produkter der gemte sig i gaverne, og dét måtte da gerne ha' fortsat. Haha! 
Her er 3 og sidste indlæg med indholdet fra pakkerne. Der er links og pris under billederne. Nr. 20, 22, 23 og 24 er nok denne omgangs favoritter! Specielt nr. 23 er jeg helt vild med. Det er nemlig en øjenskygge - og ikke en lipgloss som det nemlig godt lige kunne se ud til at være - og den holder fuldstændig fantastisk! Det ligner også en lipgloss når man tager proppen af, og den skal derfor også påføres på øjenlåget, som var det en til læberne. Jeg "testede" den lige hurtigt på min hånd, og det sidder der stadig, trods at det efterhånden er mange timer siden, og at jeg minimum har vasket hænder 5 gange. Derudover er farven super flot! 
Fantastisk kalender, fyldt op med fantastiske produkter!
Besøg Yves Rocher på deres hjemmeside, Yves-rocher.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...