Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.1.15

dreaming away


Image and video hosting by TinyPic
Jeg følger Christopher på facebook, og for hvert enkelt billede som han ligger op lige pt. der får jeg mere og mere lyst til at pakke mit ikke eksisterende badetøj og tage den kuffert jeg ikke har, under armen. Det ser jo så dejligt ud, at jeg bare sidder efterladt her, og tænker på hvorfor jeg aldrig nogensinde har været ude af Danmarks grænse. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til Sverige - i sådan en rød hytte, i nærheden af en sø. Der må også gerne være elge, og herre lækkert vejr! Og når mine ønsker står i mellem dét på billederne, og en lille rød hytte i Sverige; så burde én af dem da gå i opfyldelse, ikke..?
Inde på toptours.dk kan man finde rejser til  mange vidunderlige steder, som måske kun ligger en lille flyvetur væk. Jeg synes det er underligt at tænke på at der kan være så meget forskel, under den samme himmel. Drømme må man altid gerne; og dem har jeg mange af. At svømme med delfiner har altid lagt helt øverst, sammen med en tur til New zealand. Inde på toptours hjemmeside kan man også bestille rejser til Vietnam. Vietnam fascinere mig også ret meget. Deres bygninger, tøj og levestil. Og hvis man tager ud på øen Phu Quoc Island, som ligger tæt ved Cambodia, kommer man ud til Vietnams bedste strande. Fyldt med palmer og det smukkeste blå vand.

"Once a year, go to a place you've never been before" - Dalai Lama.


Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...