Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.1.15

Fri tale og gaver hele året

Image and video hosting by TinyPic
Kunne det være meget bedre end at optjene gavekort og point, ved at betale sine regninger ved et helt andet firma? Jeg synes ihvertfald at det er helt fantastisk! Jeg er medlem af club matas hvor man optjener point for hver 10'er (eller 20'er) man bruger i enten Matas, eller i en af club M's partnere. Bla. hos Zenji.dk. De har bla. også helt fantastisk tilbud der lyder på at man modtager et valgfrit gavekort på 100 kr, hver måned. Man kan bla. vælge i mellem gavekort til magasin, baresso og selvfølgelig matas. Man betaler simpelthen bare sine regninger, får club matas point, samt gavekort hver måned. For mig er der ikke noget der lyder dårligt, over det tilbud. 

All you need abonnement / fri tale, fri mms/sms, 10 gb data, 100 kr gavekort = 200 kr.

Jeg duer absolut slet ikke til regninger og alt det vildt tekniske. Spørgsmålet er nok mest om man gider at sætte sig ind i det - og jeg er bare generelt ret dårlig til at sætte mig ind i ting, som slet ikke interessere mig. Jeg vil gerne ha' en mobil der fungerer; men den skal bare gerne gøre det af sig selv. Det samme med abonnementer. Det hele skal bare virke og der skal være det i pakken, som jeg gerne vil ha'. Og der synes jeg virkelig at rigtig mange tele selskaber formår at gøre det ualmindeligt indviklet. Hos Zenji.dk er der et abonnement at kunne vælge, det koster 200 kr pr. måned og dermed får man som sagt et valgfrit gavekort på 100 kr, og billig telefoni

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...