Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.1.15

Christmas presents

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg tror faktisk at denne jul der netop er suset forbi, er en af dem jeg kommer til huske som virkelig værende god. Der var intet der manglede, ingen dårlig hårdag, brændt mad eller forsvundne gaver (eller.. jeg fandt den ihvertfald). Og jeg har virkelig fået overraskende mange gaver - og kun ene af ting som jeg rent faktisk har ønsket mig. Royal Copenhagen er jo altid en sikker vinder; også er jeg så pjattet med at det er noget man samler på, og skaber sig en lille voksende samling. Også er det tidsløs, og bare herre lækkert. Derudover fik jeg Kay Bojesen hunden som kommer til at stå så smadder fint sammen med den populære abe, som jeg fik i julegave sidste år. Også fik jeg min første CLEAN parfume, som jeg virkelig allerede er trofast fan af. Yndlings bukser fra Gina Tricot fik jeg lige en opgradering af, efter at jeg helt seriøst virkelig har slidt de sidste op. Også fik jeg to af de forholdsvis ret nye lysestager fra Kähler. 

Kähler stagerne kan I bla. finde hos luxoliving.dk. Jeg fik iøvrigt også en lille fin stage, som minder rigtig meget om den lille Kubus stage, fra By Lassen. Har I iøvrigt set designet "design by us"? Det er et dansk design fra Rasmus Larsson. Virkelig flot og stilrent. 

Sponsoreret indlæg.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...