Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.1.15

It's time

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Året når næsten kun lige at komme susende fra start, så kommer der ellers ferie, fridage og hygge stunder lige i træk; eller sådan føles det ihvertfald. Fastelavn er jo næsten lige op over os, og jeg synes at sådan nogle små ting er så hyggelige. Vi har aldrig været nogle der har gået vildt meget op i fastelavn - men udklædningerne har der aldrig fejlet noget med. Jeg er af to helt igennem kreative forældre, og de har stortset altid lavet udklædningerne selv, eller også har vi. Jeg kan huske én af de sidste udklædninger: det var en postkasse, haha! Jeg var vild med det, og det hele kunne slet ikke blive mere gennemført. Min far havde lavet den fuldstændig magen til de rigtige "postkasse røde" postkasser, og med guld skrift stod der at postkassen blev tømt efter fastelavn. Hvis man måske er typen der er lidt mere til klik og betal, så er ekostumer.dk altså ret leverings dygtige i alle mulige forskellige slags temaer. Der er bla. piratkostumer i mange forskellige slags og til alle aldre. Find piratkostumer her.

Sponsoreret indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...