Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.1.15

Alt for damerne // Dennis Knudsen, helt tæt på

Image and video hosting by TinyPic
Jeg synes Danmark har  mange dejlige ting at være stolte af. For slet ikke at tale om mennesker og talenter. Ole Henriksen er jo noget af det dejligste. Jeg har mødt ham én gang og bare tanken om hans humør der, det gør mig helt glad. Iben Hjejle, Mads Mikkelsen, Jessen brødrene, Nicolaj Coster-Waldau, Pilou Asbæk, Danica Curcic, Rasmus Seebach og selv Peter Mygind. Jeg synes der er så mange dejlige og dygtige mennesker over det hele, som på én eller anden måde har gjort noget, eller bare har fået os til at smile, eller blive opslugt af deres roller, musik og lignende. Dennis Knudsen er jeg også virkelig pjattet med. Hans måde at værre på; og dét at han har formået at skabe så meget succes. At være personlig stylist for bla. prinsesse Marie og chefsminkør på flere store film, som bla. "en kongelig affære". Han har stylet Nicole Kidman, Tina Turner, for slet ikke at glemme; Ghita Nørby. Derudover har han vundet 3 Robert priser, for sit film arbejde. www.altfordamerne.dk har skrevet en virkelig god artikel om lige præcis Dennis Knudsen, som i kan læse her. Alt bag det efterhånden markant trænede ydre, det velsatte hår, succes og sårbarhed. En dreng født i Mørkhøj - der nu er bosat på havneholmen i Kbh, i en penthouse lejlighed med panorama udsigt. Vokset op med en far med alkohol misbrug, selvmord og overgreb. Man kommer i dén grad helt ind under huden, på ham vi allesammen ved hvem er. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...