Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9.1.15

Birthday wishes // 2015

Image and video hosting by TinyPic
Faktisk har jeg aldrig rigtig tænkt over at jeg har fødselsdag ganske få dage inde i det nye år. Det har altid været legende let at finde mange ønsker - men efterhånden som årene kommer susende til en, bliver ens ønsker måske også lidt større og dyrere, og dermed (højt sandsynligt i hvertfald) bliver der lidt færre. Og med fødselsdag 10 dage inde i det nye år, så synes jeg godt nok at det efterhånden er en besværlig omgang hver gang, når der skal findes ønsker, for selvom at blåt stel er smadder fint; så er variatonerne da også ret dejlige, ikke? 

Lige pt. har jeg et kæmpe tøj stativ som er fyldt op med noget af mit tøj. I starten var jeg virkelig glad for det og synes at det var så rart at der var overblik over det. Jeg fik brugt meget af det tøj som ellers bare var blevet gemt inderst i skabet, men nu er lige pludselig kommet til dét punkt, at der bare skal være orden, og det hele gerne må være "pakket væk". Jeg er vild med tøjstativ løsningerne, men måske nok mere hvis man har et seperart rum til det hele. Men frem kommer det garanteret helt sikkert igen; det er jeg faktisk sikker på. 
Derudover er jeg blevet ret vild med DAY's makeup punge, og derved også begyndt at gå lidt efter tasken. Jeg synes måske at den er lige stor nok, men til overnatninger, strandture og et smut i svømmehallen, der tror jeg faktisk at den er helt perfekt. Derudover er jeg simpelthen så glad for de makeup punge jeg allerede har - så hvorfor ikke udvide samlingen? Jeg har sat to forskellige farver på min overstående collage, fordi jeg simpelthen ikke kan vælge, haha. 
Også er der ellers det smadder flotte Samsung Nx kamera. Jeg har lige siden jeg var 15, været en smadder lykkelig ejer af et spejlrefleks kamera. Jeg elsker billeder og minderne der altid følger med. Med en spejlrefleks kamera ér altså bare ikke særlig praktisk at rende rundt med, rundt om halsen. De to sidste år hvor jeg har været i København sammen med N, der har jeg nærmest haft drømt om overstående kamera; og det ville da ikke være dårligt, hvis det skulle være en ekstra - knap så tung - ledsager næsten gang. 

Går I og drømmer om lidt efter jul gaver? 
Måske evt. køb til Januar udsalg?

2 kommentarer :

  1. Jeg skal lige høre - hvad bruger du til at redigere dine billeder med? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det collager, eller mine egne billeder? Det billede her er lavet i polyvore. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...