Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.1.15

Tema-tirsdag #46: winter goodies

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Der er den der markante overgang fra at det er hélt okay at gå i gummistøvler - til at det ligepludselig bare ikke er helt så "okay" længere. Faktisk var dét at gå i gummistøvler ikke lige mig, dengang. Jeg synes altid at de var for lille på den ene eller anden anden måde, de skavede (for at sige det på godt jysk) også har der altså også bare været virkelig langt imellem de "flotte" af dem. Jeg har i virkelig mange år gået og sukket lidt over Hunter støvlerne - altså er suk, på den gode måde. Fine og elegante af et sæt støvler ud af gummi, også ser det altså bare virkelig fint ud med strømpebukser og et par strikkede strømper. 
Det er nok efterhånden to år siden at jeg blev den glade ejer - og jeg har brugt dem flittigt siden. Det ér altså bare rart at kunne gå uden nærmest at bekymre sig om, om man går i vand eller noget der gør skoene beskidt. Inde på eshoes.dk sælger de lækre støvler fra Vagabond, hunter støvler og mange andre velkendte og fine mærker. Også har de dag til dag levering, så man er fri for at vente alt for længe på sine nye yndlinger. 

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...