Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.1.15

a cup of David Rio

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vinter, kulde og den nu ret tunge og nedfaldende sne; det hele skriger nærmest på varme drikke, film og dyner, som var det en obligatorisk ting. Varm kakao er aldrig dårligt; og bliver slet ikke dårligere af at der er tilsat lidt flødeskum på toppen. Generelt er jeg faktisk slet ikke til varme drikke. Lige så snart jeg har et glas lækkert varmt kakao i hænderne, ville jeg langt hellere ha' en kold cola. Men kulde ér altså lig med varme drikke, og ærligt; så er det da også ganske rart med lidt varme, midt i kulden. I starten af Januar var jeg med N, hans bror og kæreste på café. Brian spurgte om jeg havde smagt Chai te - hvilket jeg ikke havde... Dengang. 

Jeg har modtaget to 398 g. bøtter fyldt op med velduftende chai pulver. Det er fra det originale mærke David Rio, og kan købes på www.david-rio.dk. Herhjemme er vi ret vilde med vanilje, så selvfølgelig skulle den ene ud af de to, være en vanilje chai te. Og man må i dén grad sige at det er en vanilje variant! Den dufter helt fantastisk - og smager følger med. Vaniljen kan jeg bedst li' blandet med mælk. Man kan nemlig både blande det op med varm mælk eller vand, hvilket jo gør at man altid har mulighed for lige at tage en kop. Mango varianten minder mig om Bob Marley, haha! Rigtig lækker farve på bøtten, og den dufter underligt nok, lige hen i nærheden af vanilje varianten. Se det store udvalg på www.david-rio.dk.

Indlægget er lavet i samarbejde med david-rio.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...