Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.1.15

Favorite interior

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Der blev kigget rundt, og derefter spurgt om det var mine, alle tingene. "Du er sådan en person der er ret glad for dansk design". Og det må siges at være rigtigt. Kähler, Royal Copenhagen og Kay Bojesen må nok siges at være favoritter; alle noget så fint og noget så dansk. Også går det jo nærmest hen og bliver samle objekter, hvilket jeg er ret vild med. Det var faktisk også en stor del af grunden til at jeg begyndte at samle på Royal Copenhagen; jeg var, og er, vild med dét at skulle samle på tingene. Man køber bare ikke et fuld stel, men man samler det igennem lang tid, og bliver mere og mere glad for ens resultat. Ligesom der er mange der samler på de ret populære HAY puder. De koster godt 600 - 700 kr. pr. pude, også er det jo en god mulighed at "samle" på dem, og ønske sig dem løbende. Klik her, og se et stort udvalg af HAY puder.
I julegave forrige år, der fik jeg den længe ønskede Kay Bojesen abe og sidste år, fik jeg hunden. Jeg er simpelthen så pjattet med dem, og aben er faktisk måske det interior jeg er aller gladest for, og det som jeg ønsket mig i længst tid.

Sponsoret indlæg

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...