Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.1.15

Créme pour les mains

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jane Iredale er egentlig et ret nyt navn indenfor min verden, og dét er faktisk ret ærgerligt. For et stykke tid siden modtog jeg en virkelig lækker pudder fra billigvoks.dk, som også er fra Miss Jane, og jeg blev virkelig positivt overrasket. I kan læse om den lige her. Og hvem holder sig tilbage fra noget, når der er noget man godt kan li'? Dét er ihvertfald noget af det jeg er aller dårligst til, så selvfølgelig slog jeg til da jeg fik tilbuddet om at teste den helt nye hånd creme, som går under navnet "hand drink". Den er med SPF15, og beskytter derfor de skadelige solstråler. Som de siger; "Vores hænders udseende siger meget om os, og de vises hele tiden frem. Vær' sikker på at sende et godt førstehånds indtryk."

Den er først lige blevet lanceret, og er altså derfor et helt splinter nyt produkt
som allerede kan købes ved billigvoks.dk til 225 kr. 

Indlægget er lavet i samarbejde med billigvoks.dk

2 kommentarer :

  1. Er det egentlig bare et brand navn, eller er der en kvinde bag, som faktisk hedder Jane? (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må desværre være dig et svar skyldig - jeg ved det faktisk ikke. :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...