Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.1.15

Tema-tirsdag #47: silver stribes

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Utallige Kähler vaser og stager har fundet vejen herhjem til, jeg synes de er fine og enkelte - også alligevel ikke. Jeg er pjattet med at de nemt kan stå fremme uden indhold i, også kan de jo faktisk bruges til alt. Det er kun fantasien der sætter grænsen dér. Kähler er et dansk, nordisk, 175 års gammelt mærke, og jeg synes det er helt fantastisk at det er blevet så populært indenfor indretningen igen. Vi har jo senest set den kæmpe kamp om guld vaserne, som alle gerne ville ha' fat i. Og nu har Kähler gjort det igen; eller ihvertfald næsten. Her til foråret kommer stortset alle vaserne nemlig i en sølv udgave. Det er efterhånden ved at være en ældre nyhed, som man let har kunne opsnuse sig til via. instagram, men derfor behøver en evt. jubel scene jo ikke at blive mindre. Jeg tror jeg er ved at nå mit maksimum indenfor stribede vaser - men fine, det er de altså. Og så bliver de i butikkerne.

Har I set deres nye serie fyldt med fine tallerkener? 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...