Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.1.15

Tema-tirsdag #45: i forgot to show you

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg ved slet ikke hvad det er jeg har med kors. Jeg synes de er flotte og kan symbolisere så meget. Jeg er ikke fuldt ud kristen - men tanken er der da - og jeg kan godt lide tanken dét at kunne tænke lidt over at dét her kommer til at betyde dét her for mig, osv. Måske er det bare mig, og måske er det faktisk også ganske fjollet, haha. Jeg har modtaget de her to virkelig lækre ting fra eventyr-kjoler.dk. Som navnet måske antyder, så sælger de så meget mere andet lækkert, end blot eventyr kjoler. Ved tasken kan jeg virkelig godt li' at den er stiv i stoffet, og derfor altså kan stå selv. Der er mange tasker hvor den falder helt sammen, hvis der er ikke er noget i tasken, og det er altså ikke særlig pænt, hvis man ikke altid har sin taske proppet. Uret er én lang læderrem, som samtidigt er et armbånd. Jeg synes det er smadder fint, og er en kæmpe pynte genstand i sig selv. Jeg har faktisk foræret det til min mor, og hun er allerede en flittig bruger. 

Lige nu kan i faktisk få 25% RABAT på hele www.eventyr-kjoler.dk, i resten af Januar. 
Det gælder hele hjemmesiden, undtaget konfirmations kjoler.
Benyt koden JANUAR2015
Indlægget er lavet i samarbejde med eventyr-kjoler.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...