Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.12.14

#Yvesrocherxmas / whats in it

Image and video hosting by TinyPic
Yves Rocher må nok siges at være kommet på min top 5 liste, af yndlings produkter - og hjemmeside at købe dem på. For det første er alle personerne bag Yves simpelthen så søde; og hvem er ikke helt pjattet med fantastisk service? Dét er ihvertfald noget af det der nemt kan tilføje det sidste til min dag, og det gør endnu mere dét, at jeg enten kommer igen - eller klikker ind på hjemmesiden og køber mere. Min mor har faktisk også efterfølgende fortalt at min mormor var kæmpe stor tilhænger af Yves Rocher, og faktisk fik en fast pakke derfra hver måned. Dét må man da sige at kunne ramme alle målgrupper.

Jeg har har - som efterhånden nævnt et par gange - i år haft en pakkekalender fra Yves Rocher. Jeg tror faktisk ikke at man kan købe selve kalenderen færdig, men produkterne er ihvertfald at finde derinde! Og så koster mange af dem faktisk slet ikke ret meget; og overhovedet ikke i forhold til hvor kæmpe fan, jeg allerede er af mange af produkterne. Kokos cremen som jeg allerede fik i pakke nr. 1, er nok den bedste (sammen med shampooen i nr. 7) ud af de indtil videre viste 8 pakker. Den er ret tyk i konsistensen, og passer jo derfor helt perfekt til den tørre hud som tit følger med denne årstid. Den er faktisk til hele kroppen, men er virkelig helt fantastisk til vinter benene. Nr. 6 er i øvrigt en badekube, som de kalder det. En opløselig bruse tablet, som man lige kaster i badekaret inden man selv hopper deri - også kommer der en lækker duft af pære og karamel. Det er altså ikke chokolade (til at spise...) som jeg lige troede til at starte med. Haha!! Her er billeder af de første 8 pakker; samt tilhørende links nede under hver. 

Image and video hosting by TinyPic
1. her, til 129 kr. 2. her, til 89 kr. 
Image and video hosting by TinyPic
3. her, til 99 kr. 4. her, med -40% og derved kun 45 kr. 
Image and video hosting by TinyPic
5. her, til 119 kr.  6. her, til 10 kr. 
Image and video hosting by TinyPic
7. her, til 39 kr. 8. Efterlyser jeg lige stadig, haha.

4 kommentarer :

  1. Hovr er det lækkert! :-) Jeg elsker også selv YvesRocher.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener selvfølgelig hvor* :-)

      Slet
    2. Det kan jeg virkelig godt forstå! Jeg er også blevet rigtig vild med alle deres produkter! :)

      Slet
  2. Hvor er det dog nogen lækre sager der er med! <3

    Mange julehilsner fra www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...