Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.12.14

BaByliss curl secret

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bare inden for den sidste måned, har jeg modtaget 2 helt vanvittige lækre lilla'e og elektriske hår artikler. Det sidste nye er det her vildt populære "Curl secret", fra BabyLiss. Jeg har modtaget det i gave fra billigvoks.dk,i anledning af at de netop er begyndt at sælge det, og derfor har fået det på deres hjemmeside. Jeg har længe set og læst om det populære krøllejern som selv kører håret ind, og fortæller hvornår krøllen "er færdig" ved at lave 3 lyde, lige efter hinanden, og har tænkt at det har set så mystisk ud, at det simpelthen var et jeg måtte prøve på ét eller andet tidspunkt. 

Nu har jeg endelig prøvet det, og jeg er virkelig positivt overrasket. Lige inden jeg modtog det, så jeg nogle videoer på youtube, hvor nogle vloggere har lagt nogle forskellige gode videoer op, hvor de tester det. Jeg kiggede mest af alt for at se resultatet; og også liiige for at være sikker på hvordan man gjorde. Da jeg så skulle prøve den, sagde jeg til N at jeg synes at jeg kunne huske at hullet på siden (som vender ud af på billedet), skulle vende ind i mod hovedet. Han troede det omvendte - og jeg lyttede selvfølgelig på ham, hvilket resulterede i at mit hår bare blev kørt ind og blev revet til, og at jeg lynhurtigt fik det rykket ud igen. Hahah. Så husk, husk, husk, at krøllejernet faktisk er lavet til at man selv nemt og forholdsvis hurtigt, kan lave krøller på sig selv, og derfor vender hullet - som skal vende ind imod hovedbunden, sådan at man selv kan holde krøllejernet i ens hånd. Man kan vælge forskellige indstillinger på siden, så man kan vælge om det skal varme på 210 grader eller 230. Derudover kan man også vælge imellem 8, 10 og 12 sekunder; hvilket gør det muligt at vælge om krøllerne skal være mere kraftige, eller lidt mere bløde. Jeg har rigtig god erfaring med at tage 12 sekunder, og rede krøllerne igennem med fingrene efterfølgende. 
Image and video hosting by TinyPic
På billederne ovenover har jeg taget nogle enkelte totter (og altså ikke hele håret) og krøllet. Det bliver nogle virkelig fine slange krøller. Også er det jo ellers bare selv at vælge om man vil lave dem lidt mere bløde, ved at tage nogle større totter hår, og evt. sætter den på mindre sekunder. Men eftersom at krøllejernet varmer enten 110 eller 130 grader, vil jeg kraftigt råde jer til at bruge varmebeskyttende til jeres hår - Jeg har fundet 3 forskellige varianter til jer, på billigvoks. 1. link. 2. link. 3. link.

Babyliss curl secret kan i finde på billigvoks.dks webshop, lige her.
Det koster 1199 kr, med dag til dag levering og en besparelse på 300 kr. 

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...