Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4.12.14

These nike favorites

Image and video hosting by TinyPic
Jeg er virkelig en sneakers pige med kæmpe stort S. Jeg har nogle stilletter, men har faktisk kun haft ét af parrene på ud af døren, og endte endda faktisk med at skifte senere på dagen. Der er bare tydeligvis de to slags piger - og jeg kan altså godt li' at gå i behagelige sko, haha. Også går det jo det slet ikke mindre dårligt, når Nike formår at lave nogle ganske fine designs. Jeg har efterhånden rigtig mange nike sko; og jeg kan slet ikke få nok af dem. Jeg har derfor også fundet lidt wishes på www.unisport.dk, som gerne måtte blive mine inden for den nærmeste fremtid. De sorte og de hvide med den laksefarvede sål, synes jeg virkelig er fine. Og hvad er undskyldningen lige, når Sarah louise har formået at se hammer lækker ud, med nederdel og nike sko?! 

De har en virkelig lækkert udvalg af sneakers på unisport.dk
og deres nike sko kan I finde lige her (link).

Sponsoreret indlæg.

2 kommentarer :

  1. Hvordan kommer man ind på siden så man kan se deres sneaks? Jeg kan kun finde løbesko:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk godt forstå din undren - jeg kunne heller ikke finde dem. ;-D
      Men hvis du går ind under "fodbold 365" så står der "sneakers" i blandt dem man kan vælge i mellem. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...