Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.12.14

From me to me

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I følge trend og tendenser, eller hvad man kalder sådan noget, er det måske et par år for sent - men hold da op, hvor er jeg glad for min anskaffelse af overstående DAY by Birger Et Mikkelsen makeup og beauty tasker. Jeg er pjattet med deres moderne design som er super lækkert, for slet ikke at tale om pladsen i dem. Jeg var lidt i tvivl med hensyn til størrelsen - er den lille, for lille? Og er den store, for stor? Derfor bestilte jeg begge (haha), fordi så var jeg fri for at fortryde. Men fortrydelse er slet ikke noget jeg for brug for - de er nemlig begge to hamrende lækre. Den lille helt perfekt til de mest brugbare ting, hvor den store er lækker til de lidt større produkter, som parfume, cremer osv. Desuden er det jo virkelig lækkert og praktisk at stoffet er sådan noget nylon agtigt noget, som jo super let lige kan vaskes og tørres af, hvis der nu skulle komme mascara på ved et uheld. 

De er købt igennem hjemmesiden Vuuh.dk, som er en slags "mellem mand". Du går simpelthen bare ind på vuuh.dk, finder de ønskede varer som du gerne vil bestille, også finder de nogle forskellige webshops som forhandler den her ting. Så vælger du hvilke af siderne du gerne vil handle fra - vil du købe den til 250 kr, eller den der er på tilbud til 200 kr? Du vælger hvilken en af dem, og går derefter bare ind og betaler for alle dine samlede varer; også "bestiller" vuuh dem for dig, ved de forskellige forhandlere. Du kan kort sagt købe varer ved 5 forskellige butikker - men skal altså kun igennem én handel. Mine Day By Birger Et Mikkelsen punge er købt igennem CarrieAlong, inde på Vuuh. Find alle de forskellige varianter, lige her

Indlægget er lavet i samarbejde med vuuh.dk

2 kommentarer :

  1. I hvilke butikker kan man købe dem? Tænker hvis de skal nå frem inden jul :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan købe dem i Salling og Neye, ved jeg! :) Jeg håber du får fat på dem. <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...