Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5.12.14

Beautiful chanti jewelrys

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I mit tidligere indlæg lige her, omkring gave idéer til hele familien fra chanti.dk, der skrev jeg at jeg faktisk selv havde bestilt en gave fra deres webshop. Jeg synes der er så vanvittig mange smukke smykker derinde; det er ganske nemt at beslutte sig om at det er derinde, at gaven skal købes - men fra det, og til at beslutte hvad det skal være, dér er langt. Jeg har scrollet side op og side ned, for at lede efter noget helt specielt til min mor i fødselsdags gave, og jeg endte altså med at bestille overstående hjem, til hende. Mit objektiv er ikke lige det bedste til at få de små ting med, så man rigtig kan se hvor fine smykkerne faktisk er. Øreringene er specielt fine, med de helt små sten og detaljer. Kig udvalget af ringe i sølv og øreringe, på chantis hjemmeside.

Indlægget er lavet i samarbejde med Chanti.dk

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...