Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.14

These christmas moments

Glitterende lys, gran lugt og skinnende røde julekugler. Det hele har været en helt normal ting den seneste tid. Det hele minder lidt om et magisk øjeblik, med ønsker og opfyldelse; og jeg elsker det inderligt. Min favorit tid ved vinteren er helt klart glæden til 1. December. Jeg glæder mig faktisk mere til 1. December, end jeg glæder mig til selve "julen". Jeg synes at jul allerede er fra d. 1, for det er netop dér alt hyggen starter. Derudover er jeg helt vild med alt det man formår at klare på ikke engang en måned, i forhold til at man måske kan sidde tilbage en sensommer, og mangle nogle af de ting man ville. Her har man lige godt 24 dage, og man får besøgt diverse jule steder - Børglum kloster, Voergaard slot, Klarupgaard, julebyer og andre steder der er fyldt med hyggerier; man når det hele på rekord tid, og kan slutte det hele af med jul, fejring og en masse god mad. Jeg har sammensat nogle små klip - og med dét vil jeg håbe at i har haft den mest fantastiske jul, og et dejligt nytår. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...